Бямба, 20-IV-2024
Welcome to BetterDay
Мозилла

Манай сайт нь Mozilla Firefox хөтөчөөр үзэхэд хамгийн тохиромжтой.
1280*1024
энд дарж татна уу
Сайтын цэс
Дэд цэс
Technology [5]
Техник, технологи
Entertainment [0]
Зугаа, чөлөөт булан
Amazing [0]
Гайхамшигтай, сонин хачин
Tutorials [2]
Хичээл, заавар
Sport [1]
Спортын ертөнц
Art [1]
Кино, дуу хөгжим
Таны булан

Фото
Энд таны баннер
Онлайн радио
Онлайн радио
Найздаа дамжуулах

Шинэ сэтгэгдэлүүд
Бичсэн:
Таны баннер
Ачааллагдаж байна..
Нүүр » 2011 » 6-р сар » 5 » GDI -тэй автомашин монголын нөхцөлд тохиромжтой юу?
02:28:14
GDI -тэй автомашин монголын нөхцөлд тохиромжтой юу?

Мицубуши-Galant, RVR ,IO Pajero, Pajero, Lancer

Тоёота- Mark 2 110, Corona, Nadia, Vista

Энэ нь бензин хөдөлгүүр болон дизель хөдөлгүүрийн түлшний цацалтын системтэй нийлж ажилладаг гэж хэлж болно. GDI-тэй хөдөлгүүрт 2 төрлийн насос байрлах ба нэг нь бензиний банк-нд байрладаг ба энэ насос нь тусгай удирлагаар өндөр даралт үүсгэн бензинийг 2дахь буюу үндсэн насост өгөх ба тодорхой шат дамжлага дамжин бензинд шаардлагатай даралтыг үүсгэн шаталтын камерт байрласан форсункаар тусгай хуулирал үүсгэхэд зориулагдсан хэлбэртэй поршингын толгойд цацаж өгдөг байна. Ингэж шатсан ажлын холимог буюу бензин агаар нь энгийн цацалттай машиныг бодвол маш сайн шатдаг байна.

Сайн тал.

Огцом хурд авалт болон 120км/цаг хурд дээр маш бага бензин зарцуулдаг.

Энгийн хөдөлгүүрийг бодвол хүчин чадал дундажаар 20% илүү.

Агаарт ялгаруулах Co2 болон азотын давхар исэлийн хэмжээ бага.

Муу тал.

Монголын нөхцөлд

Бензиний зарцуулалт яваандаа ихэсдэг

Хөдөлгүүрийн тос амархан бохирддог

Хөдөлгүүр доголдох ба энгийн нормальдаж байх үед унтрах

Өвөл хүйтэнд болон энгийн үед асалт муудах

Өмхий сонин үнэртэй утаа ялгаруулдаг

Кастер руу бензин орох магадлал өндөр

Утааны ялгаруулалт ихсэнэ.

GDI нь үнхээр сайн технологи юм. Сүүлийн үеийн хөдөлгүүрүүд ихэнх нь энэ технологийг ашиглаж байгаа ба манай орны бензины хольц болон чанарт болоод манай оронд ийм нэр хүнд муутай байгаа юм. Харин муу тал нь монголын хэрэглээнд ажиглагдсан түгээмэл гэмтэлүүд юм. Хэдий япондоо олон жил явсан болон хөдөлгүүр болон GDI нь хуучирч муудсан нь эдгээр эвдрэлд нөлөөж байгаа ч ерөнхийдөө энэ технологийн хийцээс шалтгаалсан гэмтэл байв. Мөн хойд хөршөөсөө авч буй бензиний чанар тэдгээр нь эвдрэлийн шалгаан нь байгаа юм. Хойд хөрш ОХУ маань Герман улсруу бензин экспортлох тухай германы нэгэн сонинд хэлэхдээ манай хөдөлгүүрүүд удахгүй эвдрэхнээ гэсэн тухай уншиж байсан юм байна. Эдгээр бензиний гол ялгаа нь бензин дотор агуулагдах хүхрийн хольц юм. Бензинд агуулагдах хүхрийн хольц нь 5дахин их болоод ирэхээр чинь германы сонин хэвлэлүүд ингэж нийтлэх нь аргагүй биздээ.

 

GDI-тай хөдөлгүүрийн эвдрэл гэмтэл ба сэлбэг хэрэгсэл.

Үндсэн насос буюу GDI-д нарын маш мэдрэмтгий мэдрэгч байрладаг ба түүний ажлын суваг нь маш нарийхан ба муу бохирдол ихтэй бензин амархан бөглөрдөг ба ингэснээр уг суваг дахь даралтын тухай дохиог GDI мэдрэхгүйгээр байнгын ачаалалтай ажиллаж улмаар эвдэрдэг байна. Харин энгийн үед буюу нормальдах үед энэ дохио нь хэрэг болдоггүй учир хөдөлгүүр хэвийн ажилладаг байна. Ингэж эвдэрсэн тохиолдолд янзлах аргагүй ба солихоос нааш янзлагдахгүй. Үнийн хувьд 300.000-600.000ийн үнэтэй ба мөн бензиний шүүр нь амархан бохирддог.  Дундажаар 80000-ийн үнэтэй мөн очлуур нь 25000-ийн үнэтэй. Эдгээр сэлбэгийн үнэ нь энгийн машиныг бодвол хэд дахин их зардалтай байдаг байна.

 

Нэмэлт

D4 нь GDI-ийг бодвол илүү өндөр даралт үүсгэдэг болхоос бусдаар ижил болно. Манайд эдгээр хөдөлгүүртэй машин зарагдах нь элбэг ба битгий худалдаж ав гэж чин сэтгэлээсээ зөвлөмөөр байна. Худалдаж авсан тохиолдолд буцааж зарахад ч асуудалтай хэцүү.

                                                                                                                                                     /www.tsahim.net-ээс/





Мэдээний код

HTML код
BB код
Линк



Ангилал: Technology | үзсэн: 630 | Нийтэлсэн: YGBmn | үнэлгээ: 0.0/0

АНХААРУУЛГА: Хэрэглэгчидийн бичсэн сэтгэгдэлд сайтын зүгээс ямар нэгэн хариуцлага хүлээхгүй!

Нийт сэтгэгдэлүүд: 0
Зөвхөн бүртгэлтэй гишүүд сэтгэгдэл бичих эрхтэй!
[ Бүртгүүлэх | Нэвтрэх ]
Сайтын хайлт
Хайлт:
Нэвтрэх хэсэг
Зочин


Уучлаарай та бүртгэлгүй байна!

Шуурхай цэс
Хурдан бүртгэл үүсгэх




[ Мэдээ нийтлэх ]



  • Интернэт хурд шалгах

  • Зураг засварлах

  • Газрын зураг
  • Баннер


    Баннер захиалах
    Хэрэгцээт сайтууд
  • Ай ном номын дэлгүүр
  • 360 Монголиа
  • Монгол улсын хууль тогтоомжууд
  • Video Tutorials
  • All HTML Tags
  • Mobile tracker
  • Гэрээний загвар
  • Нүдээд өг
  • Сүхбаатарын талбай, бусад камер харах /Internet Explorer/
  • Энд таны баннер
    Онлайн туслах
    YIM листэндээ нэмэх
    Facebook & Twitter


    статистик
    Free counter and web stats

    Онлайнд нийт: 1
    Зочид: 1
    Гишүүд: 0